Vi har 73 studentrum på områdena Aspen, Björken och Tallen.
Här hyr du in dig i ett rum och delar på vissa utrymmen med andra.
I rummen finns:
De gemensamma rummen är:
Med ca 10-15 minuters gångavstånd
från skolan har vi möblerade lägenheter.
Här har du eget rum men delar kök,
vardagsrum och badrum med andra.
Det finns även tvättmaskin, torkskåp och köksredskap.
Har du bil kan du på vintern hyra motorvärmarplats eller garage.
Lägenheterna i Hedenäset ligger ca 2 kilometer från skolan.
Här finns det ettor, tvåor, treor och fyror.
Alla är utrustade för självhushåll och har eget kök och badrum.
Bostäderna ligger på ett barnvänligt område nära naturen.
I närheten finns ett bra dagis, lekplatser och motionsspår.
De passar familjer, men studenter som vill dela bostad får också bo här.
Med ca 15-20 minuters gångväg från skolan
har vi fyra radhus med två våningar.
Bostäderna finns i ettor, tvåor och treor.
De ligger på ett barnvänligt område nära naturen.
I närheten finns ett bra dagis, lekplatser och motionsspår.
De passar familjer, men studenter som vill dela bostad får också bo här.
I närheten av skolan har vi tio ettor för allergiker.
I lägenheterna har du möjlighet att laga din egen mat.
Severity: 8192
Message: substr(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated
Filename: controllers/fs_food_menu_frontend.php
Line Number: 53
Ingen lunch idag.